Intergeuz: Van Brochure naar Leadgenerator

Written By :

Category :

Case

Posted On :

Share This :

Yellowlime heeft voor Intergeuz een website ontwikkeld die verder gaat dan een standaard online brochure. Deze functioneert als een krachtige leadgenerator, waarbij niet alleen essentiële informatie over het team en de diensten van Intergeuz wordt geboden, maar ook nieuws, blogs en kennisartikelen worden gedeeld. Hierdoor verstevigt Intergeuz zijn positie als autoriteit op het gebied van Amazonconsulting in de markt. De website is specifiek ontworpen om leadgeneratie te optimaliseren:

  • Bezoekers kunnen eenvoudig een offerte aanvragen of direct contact opnemen.
  • Online consults zijn gemakkelijk te boeken, online direct te betalen en worden real-time in de agenda van de Amazonconsultants geschoten.
  • Voor vragen waarop bezoekers geen antwoord vinden, zijn er duidelijke pop-ups beschikbaar.
  • Deze elementen dragen bij aan het doel om een optimale conversieratio te bereiken.
  • Dankzij Leadinfo worden zakelijke bezoekers herkend die vervolgens actief worden opgevolgd door het team van Yellowlime.
  • Met exit-intent pop-ups proberen we bezoekers die de website willen verlaten alsnog te converteren.

De website, gelanceerd op een nieuw domein zonder voorgeschiedenis in Google, ondergaat continu verbeteringen en optimalisaties, ook met het oog op een optimale vindbaarheid. Nieuwe inzichten worden omgezet in relevante content die bezoekers aanzet tot actie.